O nás

 

Koncepční přístup

Od vůně, přes materiály, až po design

Důraz na kvalitu a komplexnost se odráží v každém aspektu našich produktů. Design lahvičky tvoří především přírodní materiály, jako je sklo, kvalitní dřevo a 100% bavlna, které dodávají parfému nadčasový minimalistický vzhled, a zároveň zajistí postupné uvolňování vůně po dobu celých dvou měsíců.

 

Možnost kombinovat různé barvy víčka a lahvičky umožňuje dokonale sladit parfém s interiérem vašeho vozu, nebo jej díky koženému obalu proměnit v unikátní designový doplněk.

O_nas_2
 
Unikátní složení

Na výběru ingrediencí si potrpíme

Všechny vůně Daillo obsahují 8 až 15 kvalitních vonných složek. Díky tomu jsou komplexní, nevtíravé a příjemné i při dlouhých cestách autem. Každý mix esencí je naprosto unikátní a nese nezaměnitelnou vonnou stopu.

Kde se vzalo Daillo

Chtěli jsme jen to nejlepší

Příběh Daillo vznikl z jednoduché potřeby – naplnit interiér auta příjemnou vůní, která se vyrovná kvalitě prémiových parfémů. Konvenční výrobky bohužel neplnily naše představy, a proto jsme brzo začali hledat cesty, jak vyvinout vůně vlastní – na míru a z prémiových ingrediencí.

 

Po dvou letech vývoje tak vzniklo Daillo. Pět unikátních parfémů ve variabilním designu, které doplní interiér vašeho auta komplexní prostorovou vůní.

Síla vůní

Epilog

"Čich je skvělý čaroděj. Na základě přímého propojení s limbickým systémem jsme díky němu schopni si vyvolat vzpomínky a emoce spojené s právě cítěnou vůní. A nejen z tohoto důvodu mi přijde sakra důležitý, co vlastně v autě cítíme. Je až neuvěřitelný, jak může vůně ovlivnit to, jak se v autě cítíme – sebejistě, motivovaně, melancholicky. To vše dokáže vůně ovlivnit. A mimo to patřím mezi ty lidi, kteří se rádi obklopují hezkými věcmi. Proto jsem založil Daillo."

Petr Novák, founder Daillo

Onas_me